loading

دکوراسیون لوکس با گچبری های لوکس

سقف گچبری شده

دکوراسیون لوکس با گچبری های لوکس

گچبری لوکس یکی از ساده ترین کارهای است که به شما این امکان را می دهد که به سمت یک دکوراسیون اشرافی گام بردارید. مطمئناً یکی از زیباترین آیتم های که سبب می شود شما به پروژه لوکس و لاکچری دست پیدا کنید گچ بری کردن فضای داخلی ساختمان است. این مهم را شما می توانید با

• گچبری کردن آرک آشپزخانه

 

• گچ بری کردن سقف آشپزخانه، اتاق نشیمن و یا اتاق پذیرایی

 

• گچبری کردن دیوارهای آینه کوب شده

 

• گچ بری کردن ستون های میانی ساختمان

 

• گچبری کردن نمای ورودی ساختمان

 

• گچ بری کردن دیوار برای تعبیه قاب های دیوار کوب

 

• گچبری تلفیقی همراه با نور پردازی

 

• گچ بری کردن برای قاب پشت تلویزیون

و بسیاری راهکارهای دیگر با شکلی متفاوت و منحصر به فرد دنبال کنید. بدون تردید این مهم امری است که نیاز به یک گچ کار حرفه ای در این راستا دارد و بدون حضور وی کار شما بی نتیجه باقی خواهد ماند.

طراحان، دکوارتورها و هنرمندان زمانی که می خواهند برای ساخت و سازها و معماری های خود یک نقش ماندگار را به ثبت برسانند عملاً این امر را بدون یک گچ بری هنری بی نتیجه می بینند.

 

از همین رو در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا پیرامون لوکس ترین گچ بری های که سبب می شود شما به یک دکوراسیون مدرن، کلاسیک و یا سلطنتی دست پیدا کنید مطالبی را به اشتراک بگذاریم.

اجرای گچ بری لابی هتل ها و رستوران ها، اجرای گچ بری رستوران ها، اجرای گچ بری پنت هاوس و سالن های اجتماعات بخشی از خدماتی است که تیم طراح و خلاق ما برای شما در نظر گرفته است. با ما همراه باشید تا از این پس متفاوت ترین ایده پردازی ها از آن شما باشد.

گچبری

گچ بری لوکس بر اساس نظر مشتری

گچ بری لوکس را به صورت اختصاصی تنها برای شما به تصویر می کشیم. اگر می خواهید متفاوت ترین ایده پردازی برای دکوراسیون کردن فضای داخلی منزل از آن شما باشد؛ ما و تیم برگزیده ما این مهم را برای شما عزیزان فراهم آورده است که با دانش فنی و تجربه کاری که در این راستا کسب شده است؛ طرح ها و نقش های ایده الی که شما بر روی عکس و یا الگوی از پیش طراحی شده دارید را برای شما به تصویر بکشد.

مطالب مشابه  اجرای استخر با بلوک سیمانی

 

این امر بدون شک با رعایت تمام المان های استاندارد یک گچ بری حرفه ای به انجام می رسد.

 

برای اینکه به یک گچ بری حرفه ای و لوکس به انجام برسد نیاز است زیر سازی های در این زمینه صورت بگیرد. جوشکاری، رابیتس کاری، اجرای زیر کاری ها و نصب کشو و ابزارهای ساده باید به درستی به انجام برسد تا کار هنرمندان و گچ کاران حرفه ای در کوتاه ترین زمان ممکن روند خود را طی کند.

 

در این راستا نیاز است تهیه گچ، سیمان، رابیتس، آهن و سایر مواد اولیه برای آماده سازی فضا در مدت زمان کوتاهی به انجام برسد تا در پرسه پروژه گچ بری وقفه ای ایجاد نشود.

 

مواردی که برای تأمین امنیت گچ کار باید در نظر گرفته شود از قبیل تهیه بشکه و تخته برای نصب یک داربست ایمن نیز باید به دقت صورت بگیرد تا مشکلی در طی کار برای افراد حاصل نشود.

اجرای گچبری

انواع مدل های گچبری

گچبری های لوکس این مهم را برای شما فراهم می سازد که مطابق با نوع ایده پردازی که برای معماری ساختمان خود انتخاب می کنید دکوراسیون منزل خود را نیز به انجام برسانید.

 

برای این مهم می توانید از دکوراسیون های کلاسیک همراه با گچ بری های که با این سبک برای شما در نظر گرفته شده است بهره بگیرید عموماً گچ بری های کلاسیک از رنگ و لعاب کمتری نسبت به گچ بری های سلطنتی برخوردار است.

 

در گچبری های سلطنتی عموماً از آینه و تم های رنگی بسیار متفاوتی بهره گرفته می شود تا فضا تم اشرافی تری را به خود بگیرد. این مهم برای دکوراسیون های کلاسیک با طرح و نقش های بسیار منحصر به فرد به شکلی کاملاً اصیل و حرفه ای دنبال می شود.

 

در نقطه مقابل این دو سبک از گچبری می توانیم به گچ بری ساختمان بر اساس اصول مینیمالیست نیز اشاره ای داشته باشیم. در این سبک از دکوراسیون که به گچ بری مدرن نیز مشهور است فضا بسیار ساده و خاص دیزاین می شود.

 

از همین رو گچ بری نیز بر همین اساس مد نظر قرار داده می شود. البته با نور پردازی های مخفی که در لابه لای سقف و روی دیوار صورت می گیرد جلوه ای ویژه به گچبری سقف بخشیده می شود.

مطالب مشابه  دلایل ایجاد موج در گچکاری
گچبری

گچبری لوکس بر اساس تم های رنگی

گچبری لوکس را با تم های رنگی طلایی، صدفی، آبی فیروزه ای و رنگ های اصیل و سنتی بر اساس سبک دکوراسیون دنبال می کنند. اگر تمایل دارید به یک فضای کاملاً لاکچری و لوکس دست پیدا کنید بدون تردید نیاز به تم رنگی طلایی اولین اصلی است که باید به آن توجه شود.

 

گچبری با تم رنگی طلایی برای ستون ها، قاب های اطراف آینه و سقف به انجام می رسد تا خاص ترین ایده پردازی ها برای شما به تصویر کشیده شود؛ اما اگر نیاز به قدری رنگ و لعاب داشته باشید متخصصین این امر برای شما از تم های رنگی آبی فیروزه ای، سبز کله غازی و زرد قناری بهره می گیرند.

این تم های رنگی عموماً برای دکوراسیون های سلطنتی توصیه می شود. در نهایت برای گچ بری های لوکس کلاسیک از رنگ صدفی و سفید به تنهایی استفاده می شود و تنها با تفاوت در طرح و شکل این مهم فراهم می شود که خاص ترین تصویر سازی به نمایش گذاشته شود.

گچبری روی دیوار

گچ بری لوکس برای تقسیم بندی فضای داخلی ساختمان

گچبری لوکس این مهم را برای شما فراهم می آورد که به تقسیم بندی فضای داخلی در منزل حتی از روی سقف بپردازید. همان طور که می دانید در گذشته برای جدا سازی فضا از دیوارهای بسیاری بهره گرفته می شد که این امر سبب تو در تور شدن اتاق ها به سبک سنتی می گردید.

این روزها در دکوراسیون های مدرن بهره گیری از دیوارهای بسیار در زمان معماری حذف شده است که این امر به دلیل کم بودن فضا و کوچک تر شدن خانه های آپارتمانی صورت می گیرد از همین رو از دیوارک ها یا پارتیشن های چوبی و شیشه ای در این زمینه بهره گرفته می شود.

با وجود هنر گچبری باید این نوید را به شما بدهیم که دیگر حتی نیاز به پارتیشن ها نیز شبیه گذشته پر رنگ دنبال نمی شود. با استفاده از گچ بری های تکه ای به راحتی می توانید آشپزخانه را از اتاق نشیمن و اتاق نشیمن را از اتاق پذیرایی مجزا کرد و سپس اقدام به چیدمان وسایل در منزل نمود.

گچبری لوکس در نگاهی کلی

گچ بری لوکس را می توان برای مصارف بسیار متفاوتی در منزل مورد استفاده قرار داد و یک دکوراسیون شاهانه را به تصویر کشید. در قدم اول می توانیم به گچ بری کردن سقف اشاره داشته باشیم که بر اساس نیاز و هدف شما در سبک ها و طرح های بسیار متنوع و متفاوت برای شما در نظر گرفته می شود.

مطالب مشابه  اصطلاحات گچ کاری بخش اول

در گام بعدی می توانیم به گچبری کردن ستون های اضافی که در میانه ساختمان تعبیه شده است اشاره داشته باشیم که برای زیبا تر جلوه دادن دیزاین داخلی منزل توسط دکوراتور ها توصیه می شود. این مهم را می توانید با تلفیق آینه کاری بر روی ستون جلوه بیشتری ببخشید.

گچبری

.

در قدم بعدی شما می توانید برای تعبیه کردن یک شومینه کلاسیک و بسیار لاکچری از هنر گچبری کمک بگیرید و از متخصصین این امر بخواهید تا برای شما گچ بری شومینه شما را بر اساس گچ بری که در داخل ساختمان به انجام رسیده است به تصویر بکشند.

دیوارهای راهروهای ورودی به منزل را می توانید با قاب های گچ بری شده دیزاین کنید و این امر فضا را مجلل تر برای شما به نمایش می گذارد. این مهم را شما می توانید برای نرده های پله های که برای ساختمان شما در نظر گرفته شده است نیز دنبال کنید.

اگر می خواهید بخشی از فضای داخلی منزل خود را برای پذیرایی از مهمان های ویژه تان برای چیدمان میز پذیرایی اختصاص دهید به شما توصیه می کنیم از ترکیب آینه و قاب های گچبری شده برای این فضا بهره بگیرید و خاص ترین ایده پردازی را به تصویر بکشید.

گچ بری لوکس برای آرک آشپزخانه، نمای مرتبط با کابینت و سقف آشپزخانه سبب می شود خاص ترین ها از آن شما شود. در این راستا می توانید پلی به فضای بیرونی آشپزخانه بزنید و همان ایده پردازی ها را برای قاب های پشت تلویزیون یا فضای مرتبط با لوستر خود به انجام برسانید.

کلام آخر

در مقاله پیش رو سعی بر آن داشتیم تا شما را با گچ بری های لوکسی که برای دیزاین منزل مورد استفاده قرار می گیرد قدری بیشتر آشنا کنیم؛ اما این را به یاد داشته باشید که طیف بهره گیری از گچ بری به قدری گسترده است که برای دیزاین فضای کار به سبکی بسیار خاص و متفاوت نیز از این هنر استفاده می شود.

امید است مطالب ارائه شده در این راستا مورد توجه شما عزیزان واقع شده باشد.

ارتباط با ما

برای ارتباط مستقیم با تیم لوکس پلاستر روی دکمه واتساپ در پایین صفحه کلیک کنید.

بلاگگچبری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *